4 Kroky k dokonalé postavě!

3. března 2015 v 14:14 | Kari |  Fitness
Ahoj, dnes budu psát další článěk ,protože máme prázdniny a já mám čas na psaní. Takže jsem se rozhodla že bych vám mohla napsat pár tipů, které by vám mohly pomoct. :)

1)ZDRAVÁ MYSL
Moje mamka říká, že pokud člověk chce zhubout nejdřív si to musí uspořádat v hlavě. A s tím s ní souhlasím. Pokud se stresujete, nervujete a všechno možné, nemáte nejmenší šanci. No dobrá, nějaká ta šance tady je, ale pokud se nestresujete a jste klidná/ý, můžete snadno dojít k výsledku.
Nemyslete negativně! To že si každý den říkáte, že jste "tlustá/ý" (což ani nemusí být pravda).... top vám naprosto nepomáhá. Myslete pozitivně. Každý den si stoupněte před zrcadlo a řekněte "Páni, dneska ti to vážně sekne." nebo "Wow, zhubla jsem" Když budete mít v hlavě pořádek a budete myslet pozitivně vše půjde tak, jak má :)

2)ZDRAVÁ STRAVA
Základem všeho je zdravá strava. Když už na sobě začínáte makat a chcete výsledky, musíte také upravit svůj jídelníček.
Dejme si příklad. Je krásná žena, která chodí každý den běhat, cvičit do fitness centra a vážně na sobě pracuje, ale když příjde domů večer utahaná z práce a z cvičení začne se ladovat vším možným co má doma. Jí čkolády, sušenky, pije coca colu, kofolu a podobně. Takhle se přece nemůže dostat k požadovaným výsledkům. Vše co za ten celý promakaný den spálí z tuků nabere zpátky za chvilku. A TO JEŠPATNĚ!
Mněli bychom jíst 5-6krát denně. Já to také zkoušela, ale nějak mi to nejde. Máme mít snídani, svačinu1,oběd,svačinu2,večeři ale pozor! vše po malých porcích. Je jasné, že pokud budete jíst velké poce a ještě 5-6 krát denně tak se to do vás nenarve....

3)POHYB
Když už máte uspořádnou mysl i jídelníček je načase změnit váš pohyb. Co vůbec my můžeme dělat, abychom byli ve své formě a zdraví?
Když je venku krásně, můžete běhat, brusit, jezdit na kole apod.
Ale co když je venku zima?
To je snadné. Na sociálních sítích je několikset videií s cvičením, jsou jak česky tak anglicky a vůbec v ostatních jazycích také. A tak si doma můžete vzít podložku nebo deku dát si jí na zem a začít cvičit :) Pokud budete cvičit podle videií je důležité aby jste po mněsíci změnili cviky, protože za ten měsíc, co dejmetomu 3krát do týdne cvičíte, si na to vyše svaly zvyknou a pak už to berou jako smazřejmnost, takže se namáháte a pro nic. Já cvičím skoro pořád. Na kdyždý měsíc mám vybrané jedno video, podle kterého cvičím a po měsící ho zase změním. A výsledek? Užasně zpevněné břicho. Není to teda ještě dokonalé, ale ty rysy už tam jsou. :) Tyhle cviky jsou ale spíše na zpevnění, ale před tím než začnete zpevnouvat, můžete také hubout, pomocí Cardio cvičení a tak... No prostě cvičení kde se pořádně zapotíte. Pokud hubnout neotřebujete, pouze zpevnujte :)

4)MOTIVACE
Motivace ja také důležitá, Můžete si vytisknout obrázek nějaké vysněné postavy a nosit jí usebe. Nalepit si jí do diáře, nebo na zeď do pokojíčku. Každý den si tak budete říkat "takovou postavu jednou chci mít. Budu pro to dělat všechno a budu jí mít!"
_______________________________
A tohle by bylo všechno, doufám že se vám to líbilo.
Tohle je video, podle kterého cvičím tento měsíc:

https://www.youtube.com/watch?v=HqgwNZEMZvc

Motivační obrázek :) :

xoxo Kari.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Choi Mari Choi Mari | Web | 3. března 2015 v 14:29 | Reagovat

Tak s tou motivací bych asi měla něco dělat. Hrozně mě štve, že nevypadám a nevážím tak, jak bych chtěla.

Jídelníček si změním ,ale až doma, protože tady musím jíst to, co host-parents uvaří, ale alespoň se snažím nějak zbavit sladkostí (dala jsem si limit, který chci postupně snižovat). Ono je celkem těžké jíst, jak chceš, když bydlíš s cizí rodinou.

Cvičím zatím asi tak deset minut týdně. Vím, že je to hodně málo, ale nikdy jsem nesportovala a ani při hodinách tělocviku jsem se obzvlášť nenamáhala, takže chci začít s tímhle a postupně přidávat (a taky chodit na túry, protože to je přeci jen taky druh pohybu).

2 mylifeaskari mylifeaskari | Web | 3. března 2015 v 15:17 | Reagovat

[1]: Klidně můžeš jíst to co ti rodiče vaří. :) Jenom ne moc ve velkých porcích (ale to neznamená že zase budeš jíst jako vrabec) :) Porce si dávej takové, kolik jich sníš :) A ohledně toho cvičení... Já cvičím s tím videem a ono to má taky 10 minut, takže buď uplně v klidu :) 10 minut 3-4krát týdně naprosto stačí :) No a pak je dobré to zvyšovat :) (jaksi psala)... A ano túry jsou taky druh pohybu, který stojí za to :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama